Nye spilletider på ”Let it rock”

”Let it rock” har solgt fantastisk og selv om vi har forestillingen 2 dage (4. og 5. september), vil der efter de nye regler ikke bliver plads alle.

Så vi har besluttet at spille 2 gange pr. dag og så uden pause.

Det vil sige kl. 18.30 og kl. 20.45

Dørene til teateret åbnes henholdsvis kl 18.00 og 20.15

Alle der sidder på ulige rækker, skal i teateret kl. 18.30 og alle der sidder på lige række rækker kl. 20.45, men på den spilledag man har billet til.

Har man billet til salen, går man ind og finder sig en plads. Alle rækker er i brug. Men der skal være en stols afstand med mindre der er tale om par / nære relationer.

Det sammen gør sig gældende på 1. og 2. balkon.

Vi anbefaler, at de af vores gæster, der har billet på 1. og 2. balkon benytter indgangen gennem Borgerforeningen og alle til salen går ind i Teatergade. Det er vigtigt, at vi ikke samles så mange på fællesarealerne, ligesom alle bør tage ansvar for ikke at stimle sammen i baren, men give hinanden plads og tid.

Corona-krisen har været en udfordring for teaterforeningens økonomi, og vi beder jer om ikke at bede om refundering af billetten, selv om I skulle være forhindret i september. Giv evt. pladsen til nogle andre, der trænger til at komme ud og opleve noget.  Teaterforeningen drives af frivillige, ulønnede kræfter, og vi forsøger blot at gøre det muligt at bevare teaterforeningen i de kommende år, og vi takker på forhånd for din forståelse, når vi siger nej til refunderinger.